Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Поздравляем с Старым Новым годом!
Дорогие друзья и гости сайта Advising! Примите наши искренние поздравления с этим чудесным праздником!

Права споживачів при купівлі товару в інтернет-магазині

1
15:29, 21.09.2024
Права споживачів при купівлі товару в інтернет-магазині
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Я, як громадянин України, зіткнувся з такою ситуацією: я купив товар в інтернет-магазині, але отримав не той продукт, що був описаний на сайті. Товар був значно гіршої якості, відмінності були відчутні як на вид, так і по характеристикам. Я звернувся до продавця з претензією, але він відмовився виконувати свої обов'язки, посилаючись на те, що товар був проданий на знижці. Які мої права в цій ситуації? Чи можу я розірвати договір купівлі-продажу і вимагати повернення коштів, незважаючи на те, що товар був куплений на знижці? Чи є якісь спеціальні норми у законодавстві України, які регулюють цей процес? Які документи я повинен зібрати, щоб довести свою правоту, і до якого органу мені звернутися з цим питанням? Чи можу я розраховувати на компенсацію моральної шкоди?

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
15:44, 21.09.2024
Консультирует юрист: Светлана Приймак

У вашій ситуації, як споживач, ви маєте певні права, закріплені у Законі України "Про захист прав споживачів". Відповідно до статті 8 цього закону, споживач має право на обмін товару неналежної якості на аналогічний товар належної якості або на повернення коштів. Це право не обмежується умовами знижки, отже, навіть якщо товар був придбаний за зниженою ціною, ви все одно маєте право вимагати повернення коштів або обміну товару.

Для розірвання договору купівлі-продажу і повернення коштів, вам необхідно звернутися до продавця з письмовою заявою-претензією, в якій викласти суть проблеми та ваші вимоги. До заяви бажано додати копію чека або квитанції про покупку, а також фотографії товару, які підтверджують його невідповідність опису.

Якщо продавець відмовляється виконувати законні вимоги, ви маєте право звернутися до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів зі скаргою. Крім того, ви можете подати позов до суду, де вказати на порушення ваших прав як споживача.

Щодо компенсації моральної шкоди, то згідно зі статтею 23 Цивільного кодексу України, ви маєте право вимагати відшкодування моральної шкоди, якщо зможете довести, що дії продавця спричинили вам моральні страждання. Розмір такої компенсації визначається судом на основі поданих вами доказів.

Ваша ситуація регулюється загальними нормами захисту прав споживачів, і законодавство України надає вам чіткі інструменти для захисту ваших прав.

______________
С ув. адвокат Светлана Приймак!

Сайт: //yurhelp.in.ua
Тел.: (67) 772-7922
Все консультации по телефону ПЛАТНЫЕ!
top


Другие консультации


Займ в мфо
12:35, 23.01.2020

Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы