Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Порушення прав споживачів при онлайн-покупках

1
12:09, 25.09.2024
Порушення прав споживачів при онлайн-покупках
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Я, як громадянин України, зіткнувся з проблемою, коли купував товар в інтернет-магазині. Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів", я маю право на повернення товару протягом 14 днів, якщо він мені не підходить. Але коли я отримав товар, виявилося, що він не відповідає опису на сайті магазину. Я вирішив повернути його, але продавець відмовився прийняти товар назад, мотивуючи це тим, що товар був використаний. Однак, я не мав можливості перевірити відповідність товару опису без його використання. Моє питання полягає в наступному: як мені діяти в цій ситуації, враховуючи, що я дотримався всіх правил користування товаром, а продавець продовжує відмовляти в поверненні коштів? Які документи та докази мне потрібно зібрати для вирішення цього спору? Чи можу я звернутися до органів захисту прав споживачів і як це зробити правильно?

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
12:47, 25.09.2024
Консультирует юрист: Светлана Приймак

У вашій ситуації, ви дієте відповідно до положень Закону України "Про захист прав споживачів". Згідно з цим законом, споживач має право на обмін або повернення товару належної якості протягом 14 днів, якщо товар не підійшов за формою, габаритами, кольором або з інших причин не може бути використаний за призначенням (стаття 9). Важливо відзначити, що товар повинен зберегти товарний вигляд, пломби, ярлики і не повинен бути в експлуатації.

Однак у вашому випадку, товар не відповідає опису на сайті, що може розглядатися як неналежна якість товару. Відповідно до статті 8 цього ж закону, споживач має право вимагати повернення коштів за товар неналежної якості або вимагати його заміни.

Для захисту ваших прав, рекомендується виконати наступні кроки:

1. **Зберіть докази**: збережіть всі документи, що підтверджують покупку (квитанції, рахунки, електронні листи з підтвердженням замовлення), а також зробіть фотографії товару, де видно невідповідність опису.

2. **Напишіть претензію**: підготуйте письмову претензію на ім'я продавця, в якій детально опишіть ситуацію, додайте докази і вкажіть, що ви вимагаєте: повернення коштів або обмін товару.

3. **Зверніться до органів захисту прав споживачів**: якщо продавець продовжує відмовлятися виконувати ваші вимоги, ви можете звернутися до Державної служби України з питань безпеки харчових продуктів та захисту споживачів. Для цього ви можете подати скаргу в електронній формі на їхньому офіційному сайті або надіслати листа на паперовому носії.

4. **Розгляньте можливість судового розгляду**: якщо попередні заходи не дали результату, ви можете звернутися до суду для захисту своїх прав. В цьому випадку вам може знадобитися допомога адвоката.

Дотримуючись цих рекомендацій, ви зможете більш ефективно захистити свої права споживача.

______________
С ув. адвокат Светлана Приймак!

Сайт: //yurhelp.in.ua
Тел.: (67) 772-7922
Все консультации по телефону ПЛАТНЫЕ!
top


Другие консультации



Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы