Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Порушення моїх прав як споживача: що робити?

1
13:46, 29.09.2024
Порушення моїх прав як споживача: що робити?
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Розгорнуте запитання: Як споживач, я купив товар у Конотопі, але виявив, що він не відповідає заявленим характеристикам або має дефекти. Я спробував вирішити цю проблему самостійно, але продавець відмовляється повертати гроші чи обмінювати товар. Які мої права як споживача порушені в цій ситуації? Які кроки мені потрібно підтримати, щоб відстояти свої інтереси? Я шукаю юридичну консультацію від адвоката з Конотопа, щоб дізнатися, як захистити свої права та вирішити цю проблему юридично.

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
14:00, 29.09.2024
Консультирует юрист: Адвокат Дмитрий Зенкин

У вашій ситуації, як споживача, ймовірно, були порушені права, передбачені Законом України "Про захист прав споживачів". Згідно зі статтею 8 цього закону, споживач має право на обмін товару неналежної якості або повернення коштів у разі виявлення недоліків. Якщо товар не відповідає заявленим характеристикам або має дефекти, ви маєте право вимагати безоплатного усунення недоліків, пропорційного зменшення ціни або розірвання договору і повернення коштів.

Кроки, які можна вжити для захисту своїх прав:

1. **Письмова скарга до продавця**: Складіть письмову скаргу з детальним описом ситуації, вимогами щодо обміну або повернення коштів та посиланням на відповідні положення законодавства. Скаргу краще подати у двох екземплярах, один з яких залишити собі з відміткою про прийняття.

2. **Звернення до управління з питань захисту прав споживачів**: Якщо продавець відмовляється вирішити питання добровільно, зверніться до місцевого управління з питань захисту прав споживачів. Вони можуть провести перевірку та накласти штрафи на продавця.

3. **Юридична консультація**: Оскільки ви шукаєте юридичну консультацію, рекомендується звернутися до адвоката в Конотопі. Юрист може допомогти скласти претензію, представляти ваші інтереси перед продавцем або в суді.

4. **Судовий позов**: Якщо інші методи не призвели до успіху, ви маєте право звернутися до суду з позовом про захист прав споживача. Згідно з Цивільним процесуальним кодексом України, споживач звільняється від сплати судового збору у справах про захист прав споживачів.

Варто також зберігати всі документи, що підтверджують покупку товару, спілкування з продавцем та інші пов'язані документи, які можуть бути доказами у вашій справі.

______________
З повагою, адвокат Дмитро Зенкін.
Юридичні послуги від професіонала, дорого!
Тел.:(067) 986-15-40
top


Другие консультации



Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы